niedziela, 24 grudnia 2017

Świątecznie

premiera 14 lutego 2018 r.
okładka z: nk.com.pl
Ostatnie dwa tygodnie upłynęły mi pracowicie i pewnie dlatego minęły błyskawicznie. Kończenie drugiego tomu dylogii „Księga życia Hili Campos” zajęło mi więcej czasu, niż założyłam początkowo, ale reszta – jak to przed Bożym Narodzeniem: domowe porządki, przedświąteczne zakupy, wyszukiwanie prezentów gwiazdkowych, zwyczajny o tej porze rozgardiasz.

Ale wygospodarowałam chwile na czytanie. „O kotach” Charlesa Bukowskiego to moje najświeższe odkrycie. Posłuchajcie tylko: „Dobrze mieć przy sobie kilka kotów. Kiedy źle się czujesz, wystarczy na nie spojrzeć i zaraz ci się poprawi humor, bo one wiedzą, że wszystko jest tylko takie, jakie jest. Nie ma czym się podniecać. Wiedzą to, i już”*. Cóż, jestem zagorzałą fanką Manxa i jego kocich koleżków. ;-) Dokończyłam też nareszcie „Córkę” Eleny Ferrante, bez wątpienia mojej ulubionej autorki, i dłubałam trochę w miedzi. To ostatnie jest zdumiewająco odprężającym sposobem spędzania czasu, szczerze więc polecam wire wrapping wszystkim zmęczonym i zestresowanym codziennością. Oto co zrobiłam wczoraj:

bransoletka i kolczyki z miedzi, technika: wire wrapping

źródło: pl.pinterest.com

I wreszcie nadeszły święta. Życzę więc Wam, kochani, żeby trwały jak najdłużej, przynosząc chwile naprawdę warte zapamiętania. Niech będzie rodzinnie, serdecznie, smacznie i spokojnie. Wszystkiego najlepszego.




* cytat z: Charles Bukowski, O kotach, przełożył Michał Kłobukowski, Noir sur Blanc, Warszawa 2017, s. 92.

2 komentarze:

  1. Święta już co prawda przeminęły, choć dla mnie jeszcze jakby trwają z powodu dłuższego urlopu, ale życzę na Nowy Rok realizacji planów zawodowych oraz dużo zdrowia, spokoju i radości czerpanej z zwykłych codziennych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również życzę Pani wszystkiego najlepszego. Oby przyszły rok miał dla nas tylko dobre wieści. Pozdrawiam. :-)

      Usuń

Będzie mi miło, drogi Czytelniku, gdy podzielisz się refleksjami o moich tekstach. :-)